معرفی ابزار GTMetrix برای اندازه گیری سرعت
نوشته شده توسط : hamed

تعداد سنجش سرعت

اندازه‌‌گیری سرعت وب سایت ترجیحا سئو در مشهد نیاز رایا پارس به ahrefs اجرا تعدادی توشه در حین‌های متفاوت داراست و معدل نتیجه ها گرفته گردیده سرعت حقیقی وواقعی را نماد میدهد. عامل این عمل این میباشد که سعی تارنما شما در حین روز بسته به تعداد بازدید کننده شما و یا این که حتی استعمال از باکس سرور خویش در شکل مشترک بودن هاست تغییر و تحول خواهد کرد. از اثرات جانبی بهتر این آزمایش سرعت این میباشد که شما سا‌عتها نقطع ی عطف خویش را متوجه خواهید شد و بدین ترتیب می‌قدرت به صورت بالقوه شایسته ترین مجال برای گذاشتن محتوای تازه، تبلیغات هدفمند و غیره برای بازدید کننده خویش را بیابید. در‌حالتی که چه سرعت حقیقی لود آرم داده گردیده در ثانیه در طی یک روز (یا این که حتی یک هفته) ممکن میباشد تغییر‌و تحول نماید؛ البته راهکارهایی را GTMetrix برای کیفیت بالا رفتن سرعت وب سایت نماد می دهد که با سپری شد فرصت تغییر تحول نخواهد کرد.

سنجش جای

زمانیکه شما از ابزارهای بدون‌پول سنجش سرعت مانند Pingdom استعمال می کنید، شما معمولا آزمایش سرور را به صورت تصادفی تهیه میکنید. به این ترتیب ممکن میباشد باعث به حاصل بسیار متناقض خواهد شد. محلی که شما برای سنجش وب سایت خویش گزینش میکنید تفاوت‌های متعددی را ممکن میباشد در حاصل بدهد. برای برخی وب سایت‌ها مانند وبسایت‌های تجاری محلی ممکن میباشد تعیین جای در نتیجه ها تأثیر متعددی نداشته باشد ولی برای وب سایت‌هایی که دارنده مخاطبانی از سراسر دنیاست شما می بایست به طور جهانی سنجش نمایید. برای سنجش به طور محلی، سرورهایی را تعیین نمائید که مجاورت جای فیزیکی سرور شماست. در‌صورتی‌که شما نمی‌دانید سرورتان کجا واقع گردیده از شرکتی که هاست شما‌را ارائه می دهد بپرسید. برای سنجش در سطح جهانی، 4 یا این که 5 سرور در جای ‌های مهم در سراسر عالم تعیین فرمایید؛ برای مثال دستکم یک سرور از آسیا ، یک سرور از استرالیا، یک سرور از ایالات متحده و یک سرور از اروپا گزینش نمائید. برای اینکه شما بتوانید مکانی را برای آزمایش وبسایت خویش با استعمال از GTMetrix تعیین فرمایید، شما نیاز خواهید داشت یک اکانت کاربری بدون پول تصویب فرمائید و بعد از آن وارد گردید.
معمولا چشم می گردد اشخاص فقط کاغذ مهم (homepage) خویش را آزمایش می‌نمایند. این کار تماما یک غلط تازه کار میباشد به این دلیل‌که برگه اساسی شما ممکن میباشد دارنده دست کم داده ها فشرده وب سایت شما باشد پس طبیعتا سریعترین سرعت را دارااست. به صورت خلاصه، شیت مهم تارنما اما که اساسی میباشد البته ممکن میباشد نسبت به دیگر صفحه ها در جايگاه دوم باشد. بدین ترتیب تنی چند از صفحه های را با هم آزمایش فرمایید؛ آزمایش صفحاتی مانند صفحه ها با پست صرفا، صفحه های فروشگاهی و صفحه های تولید ها و نیز غیره یک سود عالی و بدون نقص یک سود بدون نقص و عالی از تارنما را می دهد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: